Kızlar değerim 3.13ken ilaç başladı dahiliye doktoru 25 mg levotiron kullandım şimdi değerim yine yükselmiş Ya 3.53 olmuş🥺 Korkuyorum bugün yine gittim işte Cuma ctesi pazar 50 kullancam diğer günler 25 dozunu arttırdı yani başına gelen var mı düşer mi acaba 🙄