Yeniesyenianne Herkese merhaba. 22 haftalık gebeyim. Açık sarı-şeffaf karışık akıntım var ama herhangi bir kaşıntı veya koku yok. Enfeksiyon mu yoksa bu dönemde normal mi??
ipekveatlas Yeniesyenianne benim hamileliğimi bildim bileli var doktorum hep normal fizyolojik akıntı bu diyo. idrar tahlili de verdim bisey çıkmadı zaten başka belirtim yok yanma kaşıntı koku vs
starmom Yeniesyenianne 22 haftalığım iki hafta önce bendede başladı bu akıntı açık sarımsı bir şey koku ve sızı olmadığı sürece hamilelikte normalmiş internetten araştırmıştım
Yeniesyenianne Çok teşekkür ederim endişeliydim bu konuyla ilgili benimde idrarım temizdi mantar mı diye şüphelenmiştim hatta fitil kullanmıştım ama devam ediyor. Bende normal olduğunu düşünüyorum artık.