seym4 Şu an hastaneden yazıyorum. Yatış verdiler. 12 saat içinde kendi sancım geldi geldi gelmedi suni sancı verecekler. Duâlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Doğunca inş hikayemi paylaşıcam. 🥰
Sumeyyeerdem seym4 Allah yardımcınız olsun ikinizin de inşAllah hayırlısıyla alırsın yavrunu kucagına 🥰♥️
Deniz2961 seym4 saglika kucgnza alın bizede dua edin zamninda alalım tüm erken doğum riski olan gebelere
seym4 Amiiin herkesten Allah razı olsun. Erken doğum riski olan kardeşlerimede yardım etsin Rabbim. Herkese kolay güzel doğum nasip olur inş🥰