esn46kyy bende Göksunluyum burada maalesef kalıcı bir doktor yok surekli farklı doktorlar geliyor, birde doğum için Maraşa sevk ediyorlar kolay kolay doğum yaptirmiyorlar.Elbistan hakkında fikrim yok ama ksü tıp da Doc.Dr.Abdullah Tok var,özele giderim derseniz de ben Megapark hastanesinde Semih Yancar beye gidiyorum gayet memnunum doğumu da orada yapmayı düşünüyorum. 🙏