Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı nst de hafif sancılarım çıktı 10 gün önce yoktu bu hafta çok yoruldum temizlik filan bir tane daha çocuğum var malum. doktorum dinlenmem gerektiğini söyledi ilk doğumum sezaryen olduğu için dikkat edelim dedi. magnezyum verdi bir de. rahim ağzı kapalı. 32 haftalığım. Böyle hafif sancıları çıkıp da gününü güzelce dolduran var mı acaba merak ettim. 35.haftayı atlatsam rahatlayacağım tabi. 😊