Nisayktlpp Merhabalar şuanda klomen kullanıyorum yarın fostimon ilaç istediler ve işleme alacaklar Benzerini yaşayan kullanan arkadaşlardan bilgi alabilir miyim
Nurten2610 Merhabalar şuan bende aynı yoldan geçiyorum sizinki nasıl oldu acaba bugün ignemin 5. Günü ve nasıl sonuç alacağımı çok merak ediyorum
Nisayktlpp Nurten2610 merhaba benim tuttu hamileyim pazartesi kalp atışlarını duymaya gideceğiz inşallah olur tam 7. Hafta olacak doktor iki kese gördü sanırım ikiz İnşallah sende hayırlı sonuçlar alırsın canım 🤲🏻🥰🌹
Nurten2610 Nisayktlpp gözünüz aydın umarım kalp atışlarını da duymuşsunuzdur.peki size sorum test yapana kadar kasik ağrısı ve göğüs ağrısı yaşadınız mı ben cuma günü test yapicm fakat kasik ağrısı göğüs ağrısı artık yok bende o yüzden acaba tutmadı mi diyorum.?
Nisayktlpp Nurten2610 evet duydum teşekkür ederim göğüs ağrısı yoktu hiç sadece hapşırırken kasık ağrısı hissederdim yoksa hiç bi his yoktu bendede :)
Nurten2610 Nisayktlpp yaa hadi hayırlısı bende bu duyguyu yaşarım inşallah umut oldunuz ya çok dusunuordum 🙏
Nisayktlpp Nurten2610 hiç düşünme nasipte varsa olacak kafana takma ben ilk aşılama olduğum dakika doktor bana tutması %10 tutmazsa üzülme bi sonraki ay yine hakkım var zaten demişti Direk onu kazıdım kafama hiç önemsemedim
Nurten2610 Nisayktlpp ya zaten öyle hayırlısını diliyorum hep son 2 günüm inşallah bende mutluluğumu burda paylaşırım 🙏