Karatayy7744 Kızlar 40 haftalık oldum dün sancılandım nst de sancım çıktı fakat açılma hiç yoktu normal doğum istiyodum fakat açılmam hiç yok benimle aynı durumu yaşayan var mı günüm doldu
SerraveAnnesii 40+5 de nişanım geldi açılmalarım yeni başlıyordu. Alttan rahme ilaçla doğumu başlattılar. 3 saate tam açılmayla normal doğuma alındım. Bebeğimin kalp atışları yavaşladığı için acil sezaryene aldılar
Ipeginannesi01 SerraveAnnesii alttan verilen ilaç çok mu acıtıyor yanımda birine verilirken şahit oldum da kız çok bağırdı
SerraveAnnesii Ipeginannesi01 Hayır acıtmıyor kendimi hiç kasmadım ebe parmağıyla yerleştirdi abartılacak bir şey değil