renginnnock ilk zamanlar çok normal. Haftada bir iki kere hissetmen bile normal. Benimde öyleydi. Hatta bende sürekli hissetmek çok istiyordum. Şuan 37 haftalık oldum ve sürekli pır pır hareket ediyor. İçin rahat olsun canım. Şuan öyle belirtiyi düşünme. İlerki dönemlerde su içip tatlı yiyip sol tarafa yatmayı önerebilirim