bb_bb bem sizin düşüncenizi değiştirmek istemem ama hiç memnun kalmadım gönül hanımdan çok soğuk ve bebeğin cinsiyeti konusunda yanlış yönlendirdi bizi bende hemen doktorumu değiştirdim.Ayrıca bir hastalık geçirdim ve hiç bir şekilde yazdıgım mesajlara geri dönüş sağlamadı.😓