umut123_ annesinin_beybisi Amin çok teşekkür ederim. Önemli olan küçük bir umutla yeniden iyi hissetmek 💕
umut123_ bebeklerin_annesi bu kadar karşı iseniz bu tür şeylere direk posttan çıkabilirsiniz. Bebek bekleyip küçücük bir umuda sığınan insanların kendi arasındaki muhabbetlerine “gidin kan verin o zaman” yazmanız için kimse alnınıza silah dayamadı herhalde. İlginizi çeken başka postlara kıymetli yorumlarınızı yapabilirsiniz 💐
Derya3757- bebeklerin_annesi ben testte yaptım biri negatif biri pozitif çıktı testede güven olmuyor adet günü gelene kadar meraktan evde sıkıntıdan yapıyorum
bebeklerin_annesi umut123_ kesin sonuç beröiyecek ki hurafe şeyler ne diye boş işlerle uğraşıyor Test 5 lira yada kan verse 100 de 100 sonuç çıkacak Bı tarz işlemlerin doğruluk payı bile yok
Mom545441 umut123_ ben denedim köpük köpük oldu çamaşır suyu sonra eşime git test al dedim negatif çıktı😂😂😂🤦🏻♀️
Mom545441 umut123_ ben tuz şeker karbonat çamaşır suyu diş macunu hepsini denedim hurafe bence eczaneden erkenci test alın adetime 6 gün vardı öğrendim silik çizgiyle
umut123_ Mom545441 hurafe olduğunu doğruluğu olmadığını hepimiz biliyoruz maksat umut olsun burda sohbet olsun 😌
Beyzz6 umut123_ gebeliğim varmış onda da köpürdü ondan sonra ki aylarda köpürdü yani hiç inanmayın bende ilk gebeymişim köpürünce doğru yöntemmiş dedim sonra gebeliğim sonlandı.. diğer aylarda hep hevesle yaptım yine köpürdü hayal kırıklığı ile sonuçlandı
serpilctn umut123_ bnde denedim ama yalan hepsi sözde hamileydim ama sonra test yaptım negatif çıkmıştı bu çamaşır suyu yok limonla test dis macunu ile yapılan da var hepsi yalan onu yapacağına git bi test al 😀😀
umut123_ serpilctn yahu zaten test gününe daha var o sürece kadar denemek istemişiz 😌 doğruluk payı olmadığını hepimiz biliyoruz
Derya3757- umut123_ ayy ben dayanamadım az önce test yaptım çooook silik ama ikinci çizgi var ama bilmiyorum yaaa inşallah vardır
Eliff322 umut123_ merhaba bende ilk evde test yoktu çamaşır suyu testini denedim adetim gecikmişti köpürdü çok fazla ertesi gün de normal test aldım pozitif çıktı bugün de kan verdim Allah’a şükür yine pozitif 🙏
Eliff322 Limonzeytin hayır bence öyle değil ben önceden de kaç kere denedim ilk defa bu sonucu aldım ve hamileyim şu anda
Birboncukannesi umut123_ bende denedim canın ben gebelik düşünürken kopurmedi ama menepoza giren yengemde köpurdu idrar yolu enfeksiyonu olabilir
umut123_ Birboncukannesi evet belki de, zaten idrar o an çok asitli ise köpürebilir hamilelikten kaynaklı olmasa da
Tomrishatun umut123_ yapma yapma olmuyor kocamda korurdu bende kopurmedi 😂😂😂 gozun aydin dedim kocama hamilesin 😆
Eliff322 umut123_ hayır sadece afetim gecikmişti benim 1 hafta ve ben genelde deniyordum adetim geciktiğinde bu defa köpürdü sonra zaten hamileymişim