Frncdeniz 3 haftalik hamileyken migren krizi gecirdim 1 hafta hastanede yattim.normalde de ara ara bas agrisi cekerim ama gun icinde agri kesici ile gecer.suan 9 hafta oldu hergun bas agrisi çekiyorum. Ayni seyleri yasayan var mi ne zaman gececek
bsnrd Frncdeniz ben de hep acillik oldum.hatta çalışıyordum işi bıraktım.kadin dogm doktorum norolojiye yolladı migrenmis.zaten normalde de vardı.magnezyum başladk kendi doktorumun onayıyla 9.haftada.normalde daha geç baslaniyordu.o sayede diğer aylarm çok rahat geçti doktorunuza sorun isterseniz.
Azra41 Frncdeniz bende de var migren 😏 hemde midem bulanır derecesine saçlarımı yolardim geçsin diye .. doktora gittim hap verdi 6 ay kullanacaksın dedi düzenli kullandım hamile kalinc bıraktım ama ağrım da geçti ama şuan hafif derecede beni de zorluyor sanki 😏
Akmelkee Frncdeniz benim çok tuhaf şekilde hamile kalınca migrenim bitti diyebilirim. Açıklık oluyordum her tuttuğunda krizler geliyordu çok zordu benim için. Allah’ın bir hikmeti mi desem bilemedim 4bucuk ay oldu şükürler olsun yok inşallah da olmaz. Uyku düzeni de çok önemli bence oda çok ağrıtıyor
Suhedaaaa Haftamdayım 6. Haftadan beri yaşıyorum her hafta en az 3 defa acillik oluyordum. Tam olarak geçti diyemiyorum 18. Haftadan sonra yatışmaya başladı şuan haftada 1veya 2 hafta da 1 acilliğiz. İnşallah uzun sürmez sizin.
bsnrd Suhedaaaa magnezyum kullanıyor musunuz ben o seklde kurtldm şükür doktorunuza sordnz mu.tabi her magnezyum fayda eder diyemiyorum
Suhedaaaa bsnrd tabikide kullanıyorum magnezyum hatta yanına ek gıda takviyesi olarak magnimiro da kullanıyorum
5414ikra Bir migrende bende var hamileliğin ilk aylarında kendini cok belli eder yoğurt yerdim iyi geliyor hergun bir kase magnezyum a basladim oda iyi geliyor doktorun tavsiyesiyle
Mom545441 Frncdeniz çok zor allah yardımcınız olsun bende de var ama sizinki daha ileri beni en son kusturdu ama zorla uyuyunca sabaha geçiyordu allah şifa versin inşallah