Tuba_1996 38+3 günlüğüz ve normal doğum için ne yapmalıyım ilkim sezaryan arası 7 sene oldu 39 haftaya kadar normal doğum olmazsa sezaryan olacağım böyle bir durum yaşayan oldu mu