mavi0811 İlk baktirdigimda 265 cikti 2 gun sonra 509 cikti en son betaya gecen çarşamba baktirdim 4 gun faln gecti bugun yine bakti 4501 çıkmıs cok korktum keseyi gordu karindan ultrasonla bu arada bugun
bayanukuslu mavi0811 korkulcak bişey yok canım o şekilde yükselmesi normal ☺️ Kaç haftalıksın canım ☺️
Dark mavi0811 benimde çok yuksekti bazen olabiliyor. 6 haftalıkken 23 binleri geçmişti. Tek gebelikti
Sakel28 mavi0811 korkma canım benimde 5haftalıkken senin gibiydi değerim ikiz gebelik olabilir değerin yüksek demişlerdi ama tek oldu şuan 1 yaşına geldi bile ☺️ Allahım sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
bayanukuslu mavi0811 korkma canım bu şekilde artıyo zaten. Kesenide görmüş. Sen üstünü görme dedikleri durumu yaşamışsın galiba ☺️
bsnrd mavi0811 yani çoğu kisinin de çok yüksek ckablyor.benm de hep snrda yukslmsti bende korkmstm🙂niye çok dgl dye 🙂
mavi0811 bsnrd doktor degeri hesapladi dediki en fazla 1500 olurmus kontrole cagirdi anlamadimki kuzum
ed1112 mavi0811 yukarda nisan yazmışsın ben de şaşırdım adetten sonra 7 günde nasıl başardın hamile kalmayı diye 😂😂 Hayırlı olsun bu kadar yüksek olmasının nedeni acaba ikiz mi hiç bir fikrim yok bilmiyorum 😂