Merhabalar, bugün doktor kontrolüm vardı 11 haftalık olduk. İkili test için kan verdim ama doktorum kesin sonuç veren fetal dna ve nifty olduğunu söyledi bunları öneririm dedi şuan için herhangi bir risk olmamasına rağmen. Sorum şu bu testler herhangi bir risk olmasa da yapılması gerekir mi? Gerekiyorsa da fetal DNA mı sizce yoksa nifty mi? Bilgisi olan yazarsa sevinirim.