Kbra52 vallahi biz 15+6 yız regl tarihime göre bebek bir kaç gün ileriden gidiyor ama öğrenemedik :( 13+4 te ikili tarama vardı 45 dk sürdü dönmedi bir türlü :) zaten doktorlarda çok erken bekleyelim diyip duruyor bakalım cumartesi gidicez inşallah öğreniriz. Sağlıklı olsunda geç olsun hiç önemli değil