Ozge Sevgili anneler kaçıncı haftadasınız? Hangi trimester dönemindesiniz? Nasıl geçiyor süreçleriniz? Sizi rahatsız eden veya memnun eden şeyler neler? Buyurun sohbete 🌸 🥰
kahvesever__ Ozge 36+2 yim artık çok zorlanıyorum doğuma çok az kaldı onun heycanı da var doğum korkusu da var işte bilmiyorum 🤷🏻♀️
Aslan02 Ozge 12+4 olduk çok şükür☺️ 1. Trimester bitiyo yakında inşAllah diğer bölüme atlayacağız❤️ Çok şükür iyiyz kist vardı 9 cm o kücülmeye basladı Allahın izniyle cinsiyet merakı başladı simdide😊😊
Mavidunyamm Ozge 2. Trimestere 2 gün önce girdik 🤲 Sürekli vuran bacak krampları, ve karın sertliğini bide kabızlık sorununu saymazsak şuan durum iyi 😝
catidaki_kedi Ozge 23. Haftadayım. O kadar magnezyum a rağmen bitmeyen karın krampları ve regl sancısı gbi ağrılarla boğuşuyorum. Ama onun dışında çok heyecanlı 🤩 hareketleri daha net hissediyorum, yavaş yavaş alışverişe başladım hem tatlı hem yorucu 🥰
OzlemmAy22 kahvesever__ Bende 36+4 aynı şekilde ağırlaştım.. Oturmak kalkmak bile zor🥴 kavuşma heyecanı, doğum korkusu herşey karışık duygular 🙈 sizin doğum nasıl olacak karar verdiniz mi?
Erayhilal kahvesever__ ya zorlanan tek ben değilmisim.. bende 34+3 teyim oturamiyorum bebek asagida hep kasiklarima baski yapiyor ayakta kalinca hemen topuklarim aciyor ayaklarima sanki igneler batiyor yatinca kaburgam agriyor ileriki haftada napcam acaba 😀
Ozge Aslan02 oooo maşallah ❤️ kistinizin küçülmesine de ayrı sevindim. Cinsiyeti öğrenene kadar aşırı meraklı olunuyor ya 🥰
Melekprenses Aslan02 aynıyız 😊 bizde 12+5 olduk bugün yarın kontrol var inşallah cinsiyet için birşey söyler. Ben kesin kız diyorum
girayinannesi Tamı tamına 20 hafta hamileliğin en sevmediğim dönemi … benim için en güzel ve heyecanlı geçen zaman ilk ve son 10 hafta 🥸
Ozge girayinannesi ben de 24teyim. Asla zaman geçmiyor ama bir yandan da hala ağır değilim işlerimi yapabiliyorum. 2.trimester güzel geçiyor o açıdan. Ama daha doğuma çok var diyip sıkılmıyor değilim 😂
Ozge Mavidunyamm bana da doktor demir ilacı verdi 12.haftadan sonra o da kabızlık yaptı bende. 😔 Yaz geliyor artık kayısı da gelir yakında biraz daha rahat geçer 🥰
Aliceaden Mavidunyamm bende çok aşırı kabızdım gece 12 de girip sabah 7 şere kadar duruyordum tuvalette magnezyum yazdır doktora ge suya damlatılan bir yağ bar onu yazdır
Aslan02 Ozge Allah razı olsun teşekkür ederim❤️ Bu cuma gidicez ikili test sonucu icin hemde cinsiyete bakacak Rabbim sağlık versin🥹😍😍
Papatya27 Haftaya doğumum inşallah Perşembe günü son günler hiç geçmiyor halsizlik yorgunluk sancılar yoruldum hayırlısıyla yavrumu kucağıma alsaydım
Ozge Narmin21 ayy baktım profilinize şimdi inşallah tez zamanda ve sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 🥰
catidaki_kedi Ozge inşallah canım çok teşekkür ederim ☺️ evet çok tatlı telaşlarla dolu bi dönem. Rabbim isteyen herkese yaşatsın inşallah 🙏🏻 💙
Babydream Ozge 29+3 🤩 doğum yaklaştıkça korku ve heycan git gide artıyor bende bir an önce kızıma kavuşmak istiyorum🥰
nazosss Ozge 16 haftalık olduk bugün😍Minnak bir patiti 🥔 Bulantı vs bitti şükür ama koku hassasiyeti beni mahvediyor🥲 2. Trimester daha rahatmış ilkine göre 😂