Arkadaşlar 26. cı haftadayım İlk doktora gittiğimde bana Life vit Mom diye bir ilaç verdi içerisinde folik asit omega ve farklı vitaminler var hamileliğin boyunca kullan dedi ben daha sonra Başka bi doktora gitmeye başladım folik asitin genelde ilk 3 ay kullanıp bırakılması gerekiyormuş fazla kullanım sıkıntı yaratır mı bu ilacı kullanan var mı?