Kızlar bende de aynı şikayetler var 34 haftalık hamileyim. Birden yürürken otururken batma yaşıyorum. Doktora sordum enfeksiyon batma hissi yapar dedi. Sanırım idrar yolu enfeksiyonundan. ama benim şikayetim yok batma olayı dışında ne yanma ne kaşıntı