Ben kızımda hacışakirin granülmatigini kullanmıştım. Hastanedeki ebe bana kesinlikle yumuşatıcı kullanma demişti. Sabun tozu kullan ve 40 derecede yıka demişti. Mis gibi beyaz sabun kokuyordu kıyafetleri kızımın kendi kokusuyla birleşince miss gibi kokuyordu 😍 ben yine bu bebisimde de sabun tozu granül matik kullanirim muhtemelen🌸