Gnc27 Merhabalar 35 haftalık hamileyim bende bi süredir idrar yolu enfeksiyonu var antibiyotik verdi dr ama kullanmama rağmen geçmiyor yanma var hala ..😟ne yapmak lazım ?bebeğime zarar verir diyr çok korkuyorum .2-3 lt su da içiyorm ama az mı geliyor anlamadım 😔
Azra41 Gnc27 havluyu iyileyip sıcak şekilde iç çamaşırıniza koyun rahatlatır.. bide iç çamaşırlarınızı suda kaynatıp utuleyin çok rahatlicaksiniz demedi demeyin ..
Merinovaa Gnc27 Hamilelikte sıkca gorulen bisey bendede vajinal enfeksiyon olmustu, doktorum ilac kulanmadanda gecebilicegini soyledi bol su tuketerek cinsel birliktelikten sonra hijen, ic camasirini gunde 2 3 kez degistir
Cnsl252525 Gnc27 cnm hamilelik ilerledikçe mesaneye baskı artıkça enfeksiyon daha da artıyor ben de 34 haftalık hamileyim gerçekten berbat ötesi bir şey bol su içmeye özen göster hazır yiyecek ve içeceklerden uzak dur vajinal duş alma ve iç çamaşırını kesinlikle utuleyip öyle giy naçizhane tavsiyeler
Gamzekrem Merhaba bendede aynı sekılde enfeksıyon var ıkı fitil berdı kullanıyorum ama bakalm ne kadar etkılı olucak ınsaşlah gecer erken dogum rıskı dıyor bı seferde
Gamzekrem Sanırım doguma kadar kullanıcaz bu sekılde rabbım saglıkla kucagımıza versın ınsallah canım🙏
Balgunes Kızlar bende de var fitil antibiyotik 2 kere de monurol tozu suda eritip içtim, hala batma yaşıyorum vajinamda sanırım bu şekilde gidicek bi türlü geçmiyor.
Azra41 Balgunes ocakta kaynaticaksin derin bı tencerenin içinde 😊 sonrada utuliceksin misss ben utulemeden önce çay ağacı yağı damlatiyorum ortasına sonra utuluyorum miss