Asafinannesi
Arkadaşlar bi arkadaşıma doktoru açılması ve hiç sancısı olmadığı İçin he bir de su azlığı olduğu İçin pazartesi ya da salı günü 40+2 de suni sancıyla Doğuma alacağız dedi. Tabi bizim kız bi heyecan falan memleketten aileler geldi yanına, hazırlıkları tamamladı. Pazartesi doktora gitti nst ye bağlamışlar hiç sancı görünmemiş, yok yaaa biz bu çocuğu 10 gün sonra alalım demiş 🙄 zaten suni sancıya uygun da değilsin demiş, yollamış kızı. Bu suni sancı uygunluk dediği nedir? Var mı böyle bişey. Hem günü geçmiş hem sancı açılma yok hem de su azlığı var 😪 son anda artık doktor da değiştiremiyor 😔