cicekcikiz merhaba. Bende aynı durumdan müzdaribim. Hamilelik öncesinde birşey yoktu hamileliğimn 6. Ayında lekelenmem olunca doktora gittim rahim ağzında yarım cm /1 cm arası polip var dedi o kanama yapıyormuş bebekle ilgisi yokmuş cok sükür. Sanırım hamilelikte hormonlardan oluşaniliyormuş bebek baskı yaptıkcada ara kanama oluyor az mıktarda. Aldırma taraftarı değilim şuan icin dokyorumda öyle. Acaba hamilelik sonrasında kaybolurmu yada sizinki neredeydi kaç cm di şikayet veriyormuydu size