NazAkyol06 Kızlar 7. Ayım hiç bu zamana kadar mide bulantım olmadı şükür. İştahımda gayet iyiydi ama birkaç gündür canım hiç bişey istemiyor. Midem bir şey almıyor. Bebeğim aç kalıyor mu acaba diye düşünüyorum 😕
gamze443 NazAkyol06 vAllahi aynı durumdayız benimde 7. Ayım ağzıma lokma alasım yok sabah nasıl kahvaltı edeceğim diye gece düşünüyorum başta bulantılrdan yiyemiyordum şuana kafar iyiydi bikaç gündür iştah gitti
Sibel_l3 NazAkyol06 of gerçekten bu ben, kaç gündür iyi yiyordum bir kaç gündür sanki midem bulanıyor herşeye beslenemedigimi düşünüyorum , 34+2yim
Yirmibes NazAkyol06 Yok çok şükür ikinci hamileliğim şuan 8. Aydayim hiç yemek konusunda sıkıntı yaşamadım.
Burcuk53 Ben 3 buçuk ayimdayim doğru düzgün bisey yiyemiyorum bu ayıma kadar da yiyemedim sonradan düzelir diyolar ama kişiden kişiye bünyeden bunyeye değişiyor herhalde