bukusum Kizlar kalktigimdan karnimin sol tarafinda batar agrisi gibi agri var uzandim falan gecmedi nedendir ki.
Liyasmum bukusum bende bu sabah yaşadım , bıçak batar gibi oluyor bende 30 haftalığım , belki rahim genişlediğinden ya da vücut kendini doğuma hazırladığındandır , kasılmalarımda oluyor çünkü
bukusum Liyasmum dusa girdim ciktim simdi hala agri var yatiyorum gecmis gibi agri olmuyor kalkiyorum agri var anlayamadim.
ozlmunall- Bende geceden beri sağ tarafta ağrı çekiyorum hala geçmedi doktora bile gittim apantist olabilir ama hamile olduğum için tam teşhiş koyulamıyor
Liyasmum bukusum ya doktorunun numarası varsa bence bir mesaj at istersen çünkü sabah benimde oldu geçti ama bu kadar uzun sürmesi hoş değil , istersen dediğim gibi bir mesaj atabilirsin hem için rahatlasın