Seyhan34 şuan birşey yok geceki gibi olsaydı gitcektim ama devam etmedi gündüz saat başı bir ağrı giriyordu şimdi oda yok ondan hastahaneye gitmedik bakalım bu geceyi nasıl geçircem ama doğuma hazırlanıyor bebeğim galiba yarın 39 hftalık oluyoruz belkide 40ı bekletcek bize 😩