tunayalin Merhaba arkadaslar 17+2 Haftalık hamileyim nereyse yolu yariladik sayilir . Ilk hamileligi olanlar bebegini ilk hamgi haftada haraketlerinin hissetti aceba ???? 😊😊😊😊 🤰🏼 👼
Sydgrdl tunayalin bende 18. Haftada falan ufak ufak hissetmiştim doktor zayıf hamile kalanların daha erken hissettiğini söyledi bana 🤗
Busraaras tunayalin 18+4 iken şüpheyle hissetmiştim şimdi 20+1 olduk ve net olarak hissediyorum dikkatimi dağıtıyor bazen ama çok dık hareketi yok doktorlarımızın dediği gibi hissettikten sonra her gün 1 defa hareketi hissetmeniz yeterli olcak dedi ☺
deletedmom11 İLkLer biraz sabırsız geç oLuyo çünki içerde kıpırdamaLarı gaz iLe ayırt edemediği için 20 den sonra hissedersin cnm oda hafif sert 25 den sonra oLur
MerveUgur Ben 19. Haftamda hissettim müthiş bir duygu şuan 21. Haftayız ve dahada güzelleşti hareketleri maşallah🙏🏼🙏🏼
iki2MelekAnesi00 18+5 Günlüğüz daha minik kelebek gibi damar gibi attığı oluyor hereketlerini çok hissedemiyorum henüz🤔😊
kosehande Arkadaslar merhaba ☺Az önce doktordan cıktm kalp atısının 175 oldugunu söyledi sizce normalmidir?İleriki haftalarda düşebilirmi bilgisi olan beni bilgilendirebilirmi🙏🏼Birde doktorm yüksek oldugy ıcın kız olabılır dedi değişirmi bunlar acaba 🤔
Esmaa Selam.kizlar ben 19 haftanin sonunda hiss etdim simdi 20+2 deyiz gunu gunden dahada artiyor qaz olunca biliyorsun sanci oluyor karninda amma bebek tekmesin yurek doyuntusu gibi aynen tekme gibi hiss edersiz
Eliftotree 16+3 te ilk kıpırtısını hissetim 18de daha belirgin olmaya başladı ama yine çok hissedemiyorum oğluşumu tekmelerini hissetmek için sabırsızlanıyorum şu an 19+1 haftalık oldum 💙