Canım bende de oldu önce ağrısızsa sıkıntı olmaz demişti doktor hafif sancım vardı gece de kırmızı leke geldi hemen gittim rogam pregeston iğne yaptılar serum falan bir gün yattım şimdilik bişe yok yine dikkat ediyorum plesanta rahme yakınlaşmış ondan olmuş kanama bence sende dikkat et dinlen bi iş yapma doktoruna da haber ver