Berenibeklerken özel hastaneye gidiyordum aslında kontrollere. Eşimle kan uyuşmazlığımız var iğne olmak için hem de girişim bulunsun belki devlette yaparım ikinci Doğum daha kolay oluyor diye devlete gitmek istedim. Özeldeki doktorum bu zamana kadar hiç böyle bi durumdan bahsetmemişti ayrıca makineleri devletin cihazlarından daha iyi kendisi öyle söylüyordu, görüntü olarak da cidden iyiydi net olarak bebeğimi görebiliyordum orda. Acaba beni endişelendirmemek için mi bahsetmedi ? İlk defa devlette acile gittiğim doktor söyledi eşi aşağıda diye