yigitinannesiiiii Semina57 olmaz kuzum yani söyleselerde kesin olmaz sadece tahmin yapar belki benim 11 de hiç bişey demedi doktor gerçi sormadım kafam karışmasın diyede😉
Suuraismom Semina57 ben 12de net öğrendim etrafımda herkes doktor atmıştır belli mi olur daha çok küçük flan demişlerdi 😄 18 haftalığız hala net kız değişen bsy olmadı doktorun tecrübesine bağlı yani canım bide ultrason cihazının kalitesine 🥰
Neziya12 Hayır çok küçük daha olmaz diye biliyorum ben 11 haftalıken gittim doktor küçük demişti daha
Semina57 Bugün kontrole gittim.bebege alttan bakıldığında bariz bir şekilde çıkıntı var..ama çokta erken..kafam karıştı
Melekprenses Semina57 ben o haftada gittiğimde dümdüz dü çıkıntı yoktu ama doktor kesin belli olmaz küçük demişti. Yarın 12+5 oluyorum bakalım ne diyecek.
Semina57 
Melekprenses Semina57 benim o haftada çıkıntı olsaydı kordon olmaz kordon kafa karıştırmaz demişti o haftada
Leyla1938 Haftada erkek demişti doktor. Bitane bal oğlum var🥰 şimdi tekrar hamileyim 9 haftalık bakalım bu sefer nezaman belli olucak.
Novaa Semina57 Tahmin olur en fazla. Bizim 11. hafta %70 kız denmişti ama fetal dna testinde ve 13. hafta ultrasonda erkek olduğu netleşti☺️