3 Mart perşembe günü (40+1) doktor kontrolüm vardı. Doktorum kontrolleri yaptıktan sonra 2 cm açıklığın var büyük ihtimal bu akşam doğum başlar diyip bizi eve yolladı. Oğluma kavuşacağım için o heyecanla eve gelip saatlerin geçmesini bekledim ama hiçbir şekilde sancım gelmedi. 5 Mart cumartesi sabahı (40+3) hamileliğimin tüm ağırlığı gitmişçesine sabah çok rahat uyandım ılık duşuma girdim. Saat 13.00 civarı nişanım gelince doktoruma haber verdim, saat 15.30 da kontrole çağırdı ve bu sefer olacak 2-3 saate sancın başlar eve geçin dedi. Saat 17.00 da sancılarım başladı 5 dakikada 1 gelen hafif şiddetli sancılardı evin koridorunda yürümeye ve nefes alıp vermelere başladım, yaklaşık 1 saat sancılar bu şekilde devam etti. Saat 18.00 dan sonra sancılarımın şiddeti arttı ama ben yürümeye ve nefes alıp vermeye devam ettim. Saat 19.00 dan sonra hastaneye geçtik, kontrol için doğum masasına çıkarken suyum da geldi böylece doğum tam anlamıyla başlamış oldu. Damar yolu, epidural gibi prosedürler yapıldı ve saat 21.08 de oğlumu kucağıma aldım.