Kızlar 13+4 haftalık hamileyim. Rahmımın sağ tarafında bi agrı oluyor kasıgımdan geliyor. Doktora gittim ve rahmin kapalı bı sıkıntı gözükmüyor. Cok dayanılmaz olursa progestan rahim kasılma önleyici kullan dedı hıc kullanmadım da. Sızce bu agrı neden oluyor bılgınız varmı