Hande1nur iğne hiç acitmadi hissetmedim desem yeridir. Sütüm hemen geldi ama bebeğim göğüs ucumu tutamadı emzirme hemşiresi hep yanımdaydı saatlerce uğraştık birlikte yardımcı oldu bana sonunda basardik bı şekilde :) duş aldiktan sonra sütüm arttı tabi.Agri çok az oldu zaten serum ve ağrı kesici iğne oluyor sürekli. ağrı hissettigim an hemen haber verdik iğne ve seruma ilaç takviye ettiler.igne yapıldıktan sonra sonda takıldı hissetmedim çıkarttıkları zamanda aynı hiç anlamadim bile.Ben 3.saatte ayaklandım ilk kalkış zor oldu çok kısa yürüdüm sonra kimseden destek almadan yavaş yavaş kendim yürümeye başladım hatta ertesi gün taburcu olduğumda evim 5.katta korkuluklara tutunup kendim çıktım evime herkes şok oldu :) Ya çok güzel bı süreçti tadını çıkartmaya bakın ertesi gün taburcu olmadan önce ücretsiz kuaför hizmetinden faydalandım ama amatör biri yapıyor tavsiye etmem :) Anne baba kahvaltısı getirdiler muhteşemdi.hersey o kadar güzeldiki keşke o güne geri dönsem 😃