MlhsnKctrk Merhaba bende Eskişehir deyim tüp bebek ile 15+2 hamileyim. Doktorum da Yavuz TOKGÖZ dü, gebe takibinide şimdi o yapıyor. Detaylıya daha var bizim sanırım o bakıcak sayfasında görmüştüm renkli ile bakıyordu, ikili taramada çok inceledi baktı bunda da öyle bakar umarım :)