Evinru normal canım, benim 24.haftada aşağılardaydı ama baş geliş değildi. Doktorum hareketlerini aşağıda hissedebilirsin korkma dedi. Sonra kendi kendine yukarı çıktı. Henüz alanı kısıtlanmadığı için karnınızın farklı yerlerinde konumlanabiliyorlar sanırım. Benim bebiş 30.haftada dönmüştü başgeliş, endişe etme hiç, doktorun da risk var dememiş zaten