Samta canım benim söylemesi kolay diyeceksin belki ama ilk bebeğimi 2 yıl bekledim tamamen stres kaynaklı olmadı hem de. gitmediğim doktor, ödemediğim para kalmadı. her ay belki beş belki on kere gebelik testi aldım ettim. sonra bir ay yeni işe girdim, kendime araba bile aldım dedim ki “hamileliği askıya alıyorum ben olmuyor” o ay hamile kaldım. şimdi ikinciyi bekliyorum 23 aylıkken kızım hamile kaldım.
kolay değil aklından atması ama eğer başarabilirsen inan sonucunu alıyorsun.