Boesie canım kendini hiç üzme, ben 23 ay hiç mama vermeden emzirdim ve inan şu an keşke mama verseydim diyorum. ikinci bebeğime hamileyim, evladım memeyi bırakmakta çok zorlandı. her gece ağladı, kendini yırttı ve ben hiçbir şey yapamadım. ek gıda sonrası iştahsızdı, neredeyse hiç yemek yemezdi sadece meme isterdi. dışarı çıkamadıım, sosyal hayatım bile sekteye uğradı emzik falan da almazdı. şimdi yeni yeni rahatladım ve ikinci geliyor. ikincide meme artı mama yapıp mantıklı bir zamanda da memeyi keseceğim hayalim bu şekilde.