Bilenler bilir baya post açmıştım gebeliğimin 6. Haftasında beslenemedigim ve bebekte beslenemedigi için hastaneye yatırılmıştim doğal olarak ilaclarimida içmedim serumdan verildi. Taburcu olduktan sonra vucuden toplamıştım ama hala bişey yiyemiyorum kuru ekmek dışında, üç tane folik asit denedim ama icemedim üç haftadır hiç içmedim , şu an 8+6 olduk mide bulantılarım hala hat safhada ama vicdan azabı çekiyorum ilacı içmedim diye bişey olur mu diye :((