ElifBzkrt canım Başakşehir de Adnan şar iyiydi gittiğimde ama şöyle ki ilk hamileliğimde özele gittim hep kontrollerime bu 2. Hamileliğim 2 haftada bir kanuni veya başakşehir çam sakına hastanesi bana yakın olduğu için ben 2 hastaneden randevu düşürmeye çalışıyorum.şimdiye kadar gittiğim doktorların hepside iyiydi tek doktorda sabit kalamıyorum çünkü randevu yok.randevu bulduğumu alıyorum hemen