Ay kızlar hep isterdim bebeğimin hareketleri artsın daha çok hissedeyim daha hızlı tekmelesin 😬 Ama şuan sanki biraz pişmanım gibi çünkü cidden bu 3 4 gündür acayip sert tekmeler atıp canımı acitabiliyor. Hatta hareket bile etse karnımi delip çıkacak sanki. Ve bugün adam akıllı uyuyamadım bu hareketleri yüzünden uykumdan bile uyandirdi. 32 haftada böyleyse 34 35 nasıl olacak hiç düşünemiyorum 🙄
Hareket etmesi onu hissetmek çok hoşuma gidiyor ama bu durum birazcık rahatsız etmeye başladı sanırım 😄🤭