Ban Ankara şaşmazdaki mağazasına gitmiştim. Etiket fiyatı ile kasa fiyatı farklı çıktı çoğu şeyde. Hepsini iade edip bıraktım. Bi akıllı onlar sanki.
Ayrıca bebek bakım ürünleri yani krem vs e Bebek’e göre daha pahalıydı.
Bir daha gideceğimi hiç sanmıyorum.