Tubisss-im Aldırma düşüncesiyle bakmak yanlış zaten olaya. Allahdan gelene tabi ki razıyım bende. Aldırma düşüncesiyle yaptırmıyor her yaptıran. Sadece manevi olarak doğduktan sonra psikolojik olarak kabullenmeyenleri ve kucağına bile alamayanları gördüm, gerek hastane gerek eğitim için maddi olarak zorluk çekenleri de. Sadece anne etkilenmiyor, bebekde etkileniyor sonuçta üzüntüden stresten. Tedbir önemliydi yani benim için. Herkesin kendi düşüncesi.