Mutlugebeanne 2018 de oğlumu orda dogurdum . Suni sancılı doğumdu , doktorum kadriye şenerdi. Ebemiz süheyla hanimdı , kendisi o kadar anlayışlı bir kadındı ki anne sefkatiyle yanaştı. Dogum sırasında kaç kere çagırttım başıma bilmiyorum, en son 9 cm açıklıkta ben yapamıyorum sezeryana alin beni dedigimde özgecim 10 dk daha sabret son 1 cm acıklık kaldi 10 dk sonra söz seni alıcam dedi. Cok agrim var diye iğne bile yapti. Sadece 1 kere azarladı. Onuda dogumhanede çatala cikmadan evvel ıkın dedi. Ikınirken sancı girdi , yapamiycam dedim . Kendine gel buraya kadar geldin ıkın diyorum sana dedi 😅 ah canım yaşıyorsa kulaklari cınlasin. Dogum sırasında cok terledim ellerimi demirden biraktım hemşire kız istersen benim elimi tutabilirsin dedi . Odaya giydirmeye geldiklerinde yatak hep kan olmuştu, üzulmüstüm neden üzulüyorsun ki bunlar olabilecek seyler diyip teselli vermişti.inşallah ikinci bebegimde yine ona denk gelirim 🤗