Oguzhanberraselina
Göztepe sehir hastanesine gittim 9 hafta 1 gunluktu verdiler kagıt , 9 hafta 2 gunluktu zeynep kamile gittim vermedi. 12 haftalikken taramaya gittim zeynep kamile yine aldım kagıt . 15 gun sonrasi tekrar gittim kiz olcumleri yeni yapilmis dedi kalbini gosterdi belli belirsiz bi bebek resmi verdi, 18 haftalikken göztepe şehir hastanesine gittim tekrar greve denk geldim elim boş döndüm. 19 haftalikken tekrar gittim odadan cikmadan kullanmam gereken ilaç varmı diye sordum bankodan reçeteni alip gel kaşeliyim dedi asistan. Giderken arkadasima ultrason resmi bile vermedi dedim . Odaya döndügümde elime cocugun neresi oldugu belli olmayan bir resim tutuşturdu 😂 sesli bir sekilde kalp atimi duymayi beklemeyin , ekranı size cevirip bak bebegin burda kalbi burada demeleri gerekiyor. Cunku ben hep o şekilde muayene oluyorum . Son seferindeki asistan bak bebegin burda kalbide burda atiyor dedi . Siz atiyor diyorsanız atiyodur , ben karartıdan başka bisey görmüyorum cünkü dedim. Bozuldumu ne bi 10 saniye ekranı çevirdi bana 🤭 cuma günü 22 haftalık oluyorum , tip merkezine gidicem maltepeye cok heyecanlıyım sırf şu yasadıgım muameleler yüzünden 🤭