Yesimtzn Son 50 günümüz kaldı ama biraz erken gelmesini istiyorum38de fln yoruluyorum artk erkek bebekler genelde geç doğar diorlar dogrumu🙄
FusunF Yesimtzn benim 38+4 iken doğumum vardı covid olmuştum 39+2 de doğumum oldu daha da beklerdi sanırım 40 a doğru gidiyordum sanki hamile değilmişim gibiydi agrım sancım hiç yoktu 😀
Xxz Yesimtzn kızım erkenden doğdu oğlumu bekliyorum umarım zamanında güzel doğar ne erken gelir beni bitirir ne geç gelir bekletir. Hatta 39+0 da prtlatmak istiyorum 😀😀😀
1299 Yesimtzn banada herkes oyle demıstı ne kadar doğruluk payı var blmıyorum ama ılk oglumda 41+4 dogum yptım oda mecburen yanı hıc agrım sancım yoktu doguracak gbı bı halımde yoktu😅sunı sancı ıle baslatmak zorunda kaldılar
burcuo FusunF Aynı beni anlattınız. 39+3 oldum, bugün güya sezaryene girecektim ama dün testte kovid pozitif çıktım. 5 gün erteleyelim dedi doktor. Kendi gününü dolduruyor olacak yani. Şu an ağrım sancım falan da yok.
yarenaygk34 İlk oğlum 37+4 de doğdu kilosu iyiydi normal doğumdu ama 6 gün küvezde kaldı solunum sıkıntısından dolayı ben bir gün öncesi çok fazla yürümüştüm ertesi gün sabah erken suyum geldi sanırım çok yürümem hızlandırdı doğumu
SutlacimiYedimmiBen Yesimtzn o tamamen bebege bagli sizin elinizde olan birşey değil bnmde iki erkek evlâdım var ilki 35haftada suyunu patlatıp geldi ikincisi tam gununde 9ay 10 günlükken doğdu. Cinsiyetle dogumun bi alakası yok.