Geçtiğimiz haftalarda benim de kızımın baş çevresi 2 hafta önden çıkıyordu, böyle giderse sezaryene alırız 40ı beklemeyiz dediler çok korktum. 2 farklı doktora da görüş almaya gittim, eğer detaylıda beyinle alakalı anomali yoksa sıkıntı yok, çok çok kemikte kalır sezaryene alınırsın dedi birisi, diğeri de zaten kemikler üst üste binecek doğarken bu bi sorun değil dedi. Her hafta detaylı ile takip edildim şu an 38im baş çevresi 9.4 çıktı iyice kemiğe yerleşmiş dendi, normal doğum olabilir dediler ve işin garibi bebeğim zayıf ve uzunmuş karın çevresi küçük çıkıyor, eşimde bende uzunuz ondan çok takılmıyorum. Takibi oldukça, hareketler oldukça Allahın izniyle sağlıkla kavuşuruz inşallah. Başta bende çok kafaya taktım üzüldüm ama dedikleri gibi o sağlıklı oldukça gerekirse sezaryen ile alınır, üzülmeyin lütfen Allah yardımcımız olsun💞