Selam kizlar bat 6 nisandi ve gec yumurtlama gordum 26-27 martta yani 20. Gunde🤦🏼♀️ Regli olucakmis gibi hissttim hep ama hala olmadim cuma gunu predictor early ile ilk idrarla test yaptim kocaman bir negatif cikti iyi bir test diye biliyorum guvenilir 🤨 ve gec yimurtlamamin uzerinden bugun tam 15. Gun testi tekrarlasam mi aksam yoksa regli olmayi mi beklesem🤷🏼♀️