Lylaars Evet suratsız bir doktor. Diğer kadın doğum doktorları hep güleryüzlu olduğu için ilk gittigimde ben hiç sevmemistim😁 Ama çevremdeki yorumlar çok iyiydi bende kaç aydır gidiyorum çok bilgili oluşu ve bana cesaret verişi çok güzel. Arkadaşım doğum yaptı hemen ayağa kalktı diyor ki Manolyanin farkı işte bu.