yagmurrrra Kızlar 12+2 oldum 1 haftadır kollarım devamlı uyuşuyor karıncalanıyor özellikle geceleri bu yüzden uyuyamıyorum doğru düzgün. Böyle olup gebelik şekeri çıkan varmı? Ya da doktorunuz ne dedi bu duruma?
Jan91 yagmurrrra bende sabahlari ellerim uyusuyor, seker cikmadi bende onunla alakasi yok, doktora sormayi unuttum ama kan gitmedigi icin oluyor hareketsizlik halinde
Busr21 yagmurrrra Bende cok var ama benim son ayda oldu oda magnezyum takviyesi aliyordum kesince cikti birden. Gebelik sekerimde yok
Ahan12 Vitamin eksikliginden de olabilir doktorunuza sordunuz mu benim de sol bacagimda uyusma oluyor
yagmurrrra Jan91 internette gebelik şekeri falan yazıyor ama bilmiyorum doktoruma sorucam devamlı sağa sola dönüp duruyorum şu karıncalanma uyuşma yüzünden☹️