Kızlar 15+3 te bebeğimin cinsiyetinin kız olduğunu öğrendik sma bana hamileliğim boyunca herkes erkek olacak dedi bana şimdi de kaynanam filan doktorların yanılma payı oluyo gör bak seninki erkek diğer kontrolde değişecek benim bi akraba 8 ay kız demişler erkek doğdu gibi şeyler söylüyor aklım karıştı herşeyi pembe aldım bende sizce böyle olabilir mi değişir mi cinsiyet