karat Yazın ortasında terlemiş sıcak basmasıyla uyanır ya insan öyle uyandım. Yorganı falan atmışım üstümden oda ısısı da yüksek geldi burnum da tıkanmış yine. Ateşim yok sadece 40 derece bir sıcaklık varmışcasına sıcakladım bunaldım 38+3 olduk hamileliğimin sonlarındayım bu normal mi başka yaşayan var mı
Polenpolen52 karat ay bu gece bende kalktım daha dogrusu sabah 5 ti , cok fena sıcaklıyorum ya ayaklarıma dokundum sıcacıktı gittm salona yattım busefer de kıçım donmuş şimdi tekrar yagaga dondum🤣
Sarikan93 karat bence normaldir canım çünkü ben daha 33+2 olmama rağmen bir haftaya yakındır yaşıyorum bunu menepozlu kadınlar gibi durup durup ateş basıyo 😣
Fatmacglr karat 37+1 bende ama bu kışı yanarak geçirdim evde kombi bile açamadım sürekli terliyorum hele şimdi günde 2-3 kere tişört değiştiriyorum yangın var diye bağırıcam biri üşüyorum diyince ben daha çok terleyip yanıyorum ☺️ İyi ki hamileliğim yaza denk gelmemiş
karat Polenpolen52 uyanınca ateşimi ölçtüm o kadar sıcak geldi ama ateşim normal ayaklarım da normal ısı da yazı yaşıyorum resmen😅
karat Sarikan93 hormonlardan olsa gerek bir an hastalandım ateşim çıktı sandım burnum da tıkalı olunca ateşimi ölçtüm ateşim normal boş boş oturuyorum yatakta zaten zar zor uyuyorum bir de böyle bölünüyor uykularım 🤦🏻♀️
Sarikan93 karat burun tıkanıklığı bende de var gecede kaç kere uyanıyorum nefessiz kalıp okyanus suyu sprey kullanıyorum çoğu zaman en azından kuruluğunu alsın diye birde burun bandı iyi oluyo sizede tavsiye ederim
karat anneyimmm42 hormonlar iş başında kesin yine şimdiye dek yaşamamıştım böyle bir şey bunu da gördük
Rumuz_07 anneyimmm42 bende boyundan direkt ateş basıyor sizde nasıl oluyor burnumda tıkalı acaba omu sıkıntı veriyor dedim herkesi basıyor muş.
Rumuz_07 Gece bende boyun teriyle kalkıyorum kaçtane üst değiştiriyorum yakalar ıslanıyor. Burnumda tıkalı acaba o mu sıkıntı veriyor demiştim. Ama boynada ateş basıp birkaç saniye içinde de geçmesi tuhaf bende,
Reyhan35 karat ayy bende öyleyim son 1 aydır evde kısa kollu tişört giyiyorum gece üstümü açarak yatıyorum hatta eşim gece uyanır üzerimi örter her gece söyleniyorum üzerimi örtme artık sıcak basıyor diye
panpancabo karat 38+1im ve ben de haftalardır bu durumdayım. Hormonlardan sanırım. Artık hayırlısıyla doğursak da rahatlasak 😅